Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Willy's Pizzeria & Döner Kebab en Cafetaria. Meer weten? Ontdek meer
Amy
14 jun 2026 om 6:32
Altijd vertrouwd lekker, warm eten en snelle bezorging
Wendy
24 mei 2026 om 19:14
niet lekker. kip was droog, friet was vol gezogen met vet! salade was warm.
Ivandic
19 mei 2026 om 8:52
idd lekker en alles warm en snel geleverd op één doos gemeld wat erin zat das altijd makkelijk zou zeker weer bestellen
Daniëlle
17 mei 2026 om 20:47
heerlijk gegeten
fam
10 apr 2026 om 13:24
de bestelling gisteren ontvangen wat zal ik zeggen ik heb de simpelste gerecht uitgekozen en mijn man een tonijn pizza????????? wat zal er gezegd worden tonijn was ver te zoeken geen echte tonijn wat er aan gewend was uit blik het was tonijnmoes !!
Mees
9 apr 2026 om 22:34
Heel goed
Amy
5 apr 2026 om 6:06
Altijd lekker, en super snel
Helen
19 mrt 2026 om 22:58
Gewoon prima materiaal. Smaakt altijd lekker.
Helen
19 feb 2026 om 19:58
Kwaliteit is prima. Alleen werd de bestelling 20 minuten eerder bezorgd dan gevraagd. Verder prima, al meerdere keren besteld daar.
Angelo
2 feb 2026 om 19:09
alles was lekker behalve de pizza..ook lekker snel bezorgd op n zondag
Kevin
22 dec 2025 om 13:21
snel goed en lekker
Alexander
13 nov 2025 om 19:04
Alle saus kwam uit de verpakking, smaakte naar niks. zonde